Betaling
Als je iets wilt bestellen, dan hoort betalen er ook bij. Ook daar hebben wij bij Bouwbink over nagedacht! De afhandeling van de betaling moet voor jou zo makkelijk mogelijk worden afgehandeld.
iDEAL
De meeste banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te betalen via iDEAL. Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van je bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heb je er direct inzicht in of je betaling is verwerkt.
BANCONTACT
De meeste banken in België bieden de mogelijkheid om te betalen via Bancontact. Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van je bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heb je er direct inzicht in of je betaling is verwerkt.
Betaling mislukt of geweigerd
Heb je betaald? Dan krijgen wij direct een seintje dat de betaling is goedgekeurd en ontvang jij hier een bevestiging van.
Weet je niet zeker of de betaling is gelukt? Controleer dan je rekening of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan heeft er geen betaling plaatsgevonden en kun je gerust je bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan, in verband met mogelijke vertraging, om een uur te wachten. Heb je dan nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.